آیا می دانید خریدار بنتونیت در بازار چه کسانی هستند؟ آیا از بنتونیت ویژه تولید خوراک دام شرکت پارس شیمی اطلاعی در دست دارید؟ بنتونیت نوعی ماده معدنی می باشد که بعد از فرآوری در کارخانه خریداران مختلفی از صنایع تولید مصالح، مواد بهداشتی و تغذیه دام و طیور دارد.

بنتونیت خوراک دام شرکت پارس شیمی یکی از انواع خوراکی می باشد که برای تغذیه دام و کاهش میزان غلظت آمونیاک در بستر دام کمک می کند. این ماده از رشد قارچ های بیماری زا در خوراک دام جلوگیری می کند.

خرید بنتونیت خوراک دام

خرید بنتونیت خوراک دام پارس شیمی

آیا شرکت پارس شیمی یکی از توکیدکنندگان بنتونیت خوراک دام در ایران می باشد؟ شاخصه هایی که برای خرید بنتونیت مرغوب مورد مصرف در صنعت دامپروری باید به آنها توجه شود چیست؟

پارس شیمی یکی از شرکتهای تولیدی بنتونیت و عرضه کننده آن می باشد که انواع بنتونیت مورد مصرف در صنعت، حفاری، عمران، خوراک و بستر دام را در دسترس مصرف کنندگان این محصولات قرار می دهد. اولین نشانه بنتونیت خوراک دام با کیفیت عاری بودن این ماده معدنی از انواع مواد سمی و مضر است که آنرا از بنتونیت صنعتی متمایز می سازد، آنالیز دیگر عناصر تشکیل دهنده این فرآورده، در مراحل بعدی حایز اهمیت هستند.

خرید بنتونیت سیرجان، یزد، اصفهان، تهران، دلیجان، اراک، ساوه، زنجان و دیگر استان های مرکز کشور با توجه به کوتاهی مسافت حمل برای خریداران این محصول بسیار مقرون به صرفه بوده و قیمت مناسبی خواهد داشت.

فروشنده بنتونیت خوراک دام

فروشنده بنتونیت خوراک دام پارس شیمی

بنتونیت خوراک دام شرکت پارس شیمی را از طریق نمایندگیها و فروشنده های مجاز تهیه فرمایید تا ضمن دست یابی به محصولی مرغوب، از قیمت مناسب و شرایط تخفیف آن بهره مند گردید. بنتونیت برای غلبه بر آفلاتوکسینها بسیار موثر می باشد که در ادامه به آن اشاره می گردد.

در آزمایشی که توسط آقای هوف در سال۱۹۹۲ انجام شد، کاهش در سطح پروتئین سرم و آلبومین هنگام آلودگی به آفلاتوکسین مشاهده گردید. این اثر به طور قابل توجهی با افزودن ۵۵ درصد آلومینوسیلیکات هیدراته به جیره غذایی دام کاهش یافت. اثرات حفاظتی ایجاد شده توسط آلومینوسیلیکات هیدراته به سبب تشکیل پیوند قوی بین آلومینوسیلیکات‌ها و آفلاتوکسین B1 بوده و در نتیجه قابلیت دسترسی آفلاتوکسین B1 در حضور آلومینوم سیلیکات کم می شود.