آیا از قیمت بنتونیت در ایران اطلاعی دارید؟ شرکت تولید خوراک دام دانه داران از چه سالی و با چه اصولی اقدام به تولید خوراک دام می کند؟ قیمت انواع بنتونیت صنعتی را می توانید از همکاران ما در واحد فروش شرکت دومیشا جویا شوید.

شرکت تولید دانه داران یکی از برند های معروف در زمینه تولید خوراک دام می باشد که از سال 82 فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است. این شرکت با استفاده از بنتونیت اقدام به تولید خوراک دام کرده است. که دارای مزایایی بی شماری است. این خوراک با قیمت مناسب قابل عرضه به دام داران می باشد.

قیمت بنتونیت ایران در معادن مختلف با یکدیگر فرق می کند. زیرا هر نوع بنتونیت دارای آنالیز خاصی است که به محل استخراج آن بستگی دارد. صادرات بنتونیت ایران به دیگر کشورها بسیار پر رونق است.

خرید اینترنتی بنتونیت خوراک دام

خرید اینترنتی بنتونیت خوراک دام دانه داران

شرکت بنتونیت خوراک دام دانه داران، یکی از مجموعه هایی بوده که در زمینه مواد معدنی چند سالی است به فعالیت می پردازد، خرید اینترنتی یکی از روشهای تهیه بنتونیت بوده که در سالهای اخیر رایج شده است. بنتونیت‌های سدیم و کلسیم، در بیشتر موارد برای تولید خوراک حیوانی کاربرد دارند. بنتونیت سدیم دارای ظرفیت بافری می‌باشد لذا نقش مهمی در تغذیه نشخوارکنندگان ایفا می‌ نماید.

بطور کلی بنتونیت دارای اثرات بسیاری در تغذیه دام دارد، از قبیل:
• بهبود دهنده شرایط تخمیر در شکمبه
• جذب پروتئین محیط
• بهبود تولید
• بازده غذایی
• بهبود متابولیسم نیتروژن در شکمبه
• کاهش عوامل بیماری‌زا در روده
• جاذب آفلاتوکسین مواد خوراکی

خرید انواع بنتونیت خوراک دام

خرید انواع بنتونیت خوراک دام دانه داران

بنتونیت به خاک رسی گفته می شود که حتما از مونت موریلونیت (بدون در نظر گرفتن منشا پیدایش آن) تشکیل شده باشد، خرید انواع بنتونیت خوراک دام دانه داران با بهترین کیفیت و رقابتی ترین قیمت انجام می شود.

بنتونیت دارای حالت نرم و پلاستیکی بوده و دارای سیلیکاتهای کلوئیدی حاصل از دگرسانی یا دگرگونی شیمیایی سنگهای آذرین که بطور معمول توف است می باشد. رنگ این ماده معدنی سفید، سبز کم رنگ، آبی کم رنگ (سطح تازه و غیر هوازده) تا کرم(سطح هوازده) می باشد که به تدریج به رنگ زرد، زرد قرمز و قهوه ای تمایل پیدا میکند. این کانی دارای سطحی چرب و صابونی است.