بنتونیت خوراک دام فرزان پودر را می توانید از طریق خرید بصورت اینترنتی دریافت نموده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی به عمل آورید. حال به تشریح خواص سدیم و کلسیم درون این ماده معدنی می پردازیم.

سديم بنتونيت با قابليت تورم بسيار بالا و كلسيم بنتونيت با ظرفيت تورم پايينمی باشد، يك فرق اساسي ديگر بين اين دو نوع كاني وجود دارد و آن بدین صورت است كه نوع سديم دار، تادمای 400 درجه سانتيگراد پايدار است. بنتونیت از نوع كلسيم با كربنات سديم واكنش داده شده تا خاصيت تورم آن افزايش یابد.

قیمت تولید بنتونیت خوراک دام

قیمت تولید بنتونیت خوراک دام فرزان پودر

بنتونیت خوراک دام فرزان پودر یکی از انواع تولید شده این ماده معدنی در ایران است که خریداران می توانند آنرا با قیمت بسیار رقابتی از همکاران ما در این شرکت بازرگانی درخواست نمایند.

بنتونیت حاوی هیدروکسیل (OH) بوده که در مرکز حلقه شش تایی قرار می گیرند . صفحات چهار وجهی توسط صفحات هشت وجهی به یکدیگر اتصال می یابند . صفحات هشت وجهی از کاتیون های دو و سه ظرفیتی تشکیل شده اند . نحوه قرار گرفتن صفحات چهار وجهی و هشت وجهی به حالت T-O-T است . فاصله بنیادی در این گروه، ۱۴ آنگستروم است ولی به دلیل توانایی جذب مولکول های آب بوسیله اسمکتیت بنتونیت فرزان پودر این فاصله می‌تواند از ۶/۹ تا ۴/۲۱ آنگستروم تغییر کند.

بنتونیت خوراک دام

خریداری بنتونیت خوراک دام فرزان پودر

بنتونیت خوراک دام تولیدی شرکت فرزان پودر یکی از برندهایی است که در چند سال اخیر مورد توجه بازار مصرف این محصولات معدنی می باشد. هنگام خریداری این فرآورده نیاز است که میزان ریزی و درشتی آن بطور دقیق بررسی گردد.

یکی از پارامترهایی که میزان مر غوبیت بنتونیت را مشخص می نماید درشتی و ریزی است که درواقع اندازه ابعاد دانه های بنتونیت نامیده میشود.
این واحد تولیدی و بازرگانی بنتونیت فرزان پودر را بصورت کلوخه، شکری، پودری و تا مش 400 تولید کرده و با قیمتی بسیار رقابتی به بازار عرضه میکند.