بزرگترین شاخصه و ویژگی شیمیایی بنتونیت سدیم مرغوب چیست و چگونه بیان می شود؟ چه روش هایی برای فروش بنتونیت وجود دارد که خریداران می توانند از طریق آن نسبت به تهیه محصول مورد نیاز خود اقدام کنند؟ فروش بنتونیت مرغوب و عرضه بنتونیت سدیمی به صورت عمده و خرده زیر قیمت بازار توسط شرکت دومیشا صورت می پذیرد.

بنتونیت سدیم مرغوب دارای میزان جذب آب بالایی می باشد و این پارامتر بوسیله آنالیز جذب آب 24 ساعته مشخص می گردد. هر چه میزان جذب آب بنتونبت سدیم بیشتر باشد کیفیت آن بالاتر می رود. مقدار جذب آب این ماده معدنی بسیار متغیر بوده و از حدود 300 تا 1000 و حتی بالاتر از این مقدار خواهد بود.

فروش انواع بنتونیت سدیم

فروش بنتونیت بصورت حضوری، تلفنی امکان پذیر بوده و امروزه یکی از روشهای نوین فروش بنتونیت از طریق اینترنت است که بسیار ساده و سریع می باشد. برخی از فروشندگان، لیست قیمت بنتونیت سدیمی و کلسیمی را بصورت آنلاین در اختیار مصرف کنندگان این محصولات قرار می دهند.

قیمت بنتونیت سدیمی

خرید انواع بنتونیت سدیک مرغوب

اطلاعات فنی که در هنگام خرید انواع بنتونیت سدیک مرغوب که برای بستر دام و صنایع مختلف مورد مصرف قرار می گیرد، و نیاز است به آنها توجه کافی شود، شامل چه مواردی هستند و چگونه بیان می شوند؟

بنتونیت سدیمی یا سدیک در صنعت دامپروری بیشتر برای بستر دام و جذب رطوبت کاربرد دارد. ضمنا این نوع بنتونیت برای حفاری چاههای نفت و آب، شمع کوبی، سد سازی و دیگر مصارف مورد استفاده واقع می شود. در موقع خرید و فروش این محصول نیاز است به جذب آب 24 ساعته آن توجه کافی شود که شامل مقادیری از 300 تا 1000 می باشد. کاملا مشخص است که هر چه جذب آب بنتونیت سدیمی بالاتر باشد قیمت آن افزایش پیدا می کند.

بنتونیت سدیم

بنتونیت سدیم

بنتونیت سدیم حاوی مقادیر زیادی سدیم است. بنتونیت سدیم می تواند با جذب مقدار زیادی آب تا 15 برابر اندازه اصلی خود متورم شود. شبکه کریستالی بنتونیت سدیم حاوی مقدار زیادی سدیم است. این نوع بنتونیت در صنایع به عنوان مواد اولیه، چسباننده، تعلیق، تولید کاشی سیمانی، بتن و تولید مصالح ساختمانی مقاوم در برابر آب کاربرد دارد. بنتونیت سدیم نیز به عنوان سم زدا در موارد درمانی استفاده می شود. بنتونیت سدیم بیشتر از بنتونیت کلسیم متورم می شود. بنتونیت سدیک یک ماده بسیار مفید در تولید درزگیرها و مواد حجیم است.

کاربرد بنتونیت سدیم

کاربرد بنتونیت سدیم

بنتونیت سدیم یک پرکننده طبیعی است و برای آب بندی استخرها، فاصله بین ساختمان ها، خطوط فاضلاب شهری، مراکز نگهداری زباله و غیره استفاده می شود. بنتونیت سدیم فعال برای ساخت چاه های خاکی مستعمل به نام بنتونیت ارت یا بنتونیت فعال نیز شناخته می شود. استفاده از بنتونیت سدیم نیز یکی از موثرترین و ارزان ترین راه ها برای بهبود مشکل خاک های متخلخل و سبک است.

بنتونیت سدیم با جذب بالا به عنوان گل حفاری در چاه های نفت و گاز استفاده می شود. با توجه به اینکه بنتونیت سدیم ماده ای بدون مواد سمی، شیمیایی و افزودنی است، به عنوان یک ماده ایمن در صنایع شناخته می شود. در کشاورزی از بنتونیت سدیم برای اهداف مختلفی مانند جذب و حفظ خاک برای گیاهان و تثبیت خاکهای متخلخل و شنی استفاده می شود. قدرت بالای بنتونیت سدیم در جذب آب به دلیل خواص کلوئیدی قابل توجه آن است. بنتونیت یک چسب طبیعی هوشمند است که با جذب آب متورم و حجیم می شود و منافذ عبور آب را مسدود می کند. تغییرات سطحی بنتونیت سدیم عملکرد آب بندی ژئولوژیکی یا محیطی دارد.