فروش عمده بنتونیت بستر به قیمت کارخانه Bentonite substrate توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان مستقیم این محصول در بازار صورت می گیرد. شرکت دومیشا در این زمینه شما را یاری خواهد نمود تا فراورده ای با کیفیت و قیمت رقابتی در اختیار داشته باشید. در جدول زیر با انواع بنتونیت بستر مرغداری و حیوانات خانگی نظیر خاک گربه بیشتر آشنا می شوید

ردیفنام محصول
1بنتونیت بستر دانه شکسته
2بنتونیت بستر گرانول شده

ابتدا باید با بنتونیت بستر و انواع آن آشنا شد تا بتوان در مورد داد و ستد و تجارت آن تصمیم بهتری گرفت.

فروش عمده بنتونیت بستر

فروش عمده بنتونیت بستر

شرکت دومیشا سالهاست که در زمینه عرضه بنتونیت برای کاربردهای مختلف پیشگام است. بنابراین بهترین کیفیت این محصول را در اختیار مصرف کنندگان گرامی می گذارد. فروش عمده بنتونیت بستر به قیمت کارخانه و دیگر انواع بنتونیت و زئولیت در این مجموعه تولیدی بازرگانی صورت می پذیرد.

بنتونیت خاک بستر گربه

بنتونیت خاک بستر گربه

بنتونیت خاک بستر گربه به نام خاک گربه و خاک بنتونیت بستر گربه و با نام انگلیسی cat litter در بازار شناخته می شود. برای بهداشت محیط و جلوگیری از انتشار بوی بد و دفع میکروبها بنتونیت برای بستر گربه ها بسیار موثر خواهد بود. ضمنا این محصول در دو نوع دانه بندی شده یا دانه شکسته و گرانوله در بازار خرید و فروش می شود.

بنتونیت بستر مرغداری

یکی دیگر از موارد استفاده از بنتونیت در بستر مرغداری هاست.

  • این محصول از بوی نامطبوع فضولات مرغی جلوگیری به عمل می آورد.
  • ضمنا میزان انتشار گاز آمونیاک را کاهش می دهد و جلوی ایجاد بیماری های تنفسی را می گیرد.
  • مانع بروز جراحات پوستی سینه و کف پای مرغ و دیگر انواع طیور می شود.
  • لازم به ذکر است استفاده از بنتونیت و زئولیت در بستر طیور برای ارزش افزوده بیشتر جهت تولید کود بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

بنتونیت بستر چیست

برای پرداختن به این موضوع ابتدا بایستی بنتونیت معرفی گردد.

  • بنتونیت یکی از مواد معدنی موجود در بازار است که در گروه خاک های رس یا شبیه به رس قرار می گیرد.
  • برخی از انواع بنتونیت شامل کانی های متورم شونده هستند.
  • با جذب آب توسط بنتونیت حجم آن افزایش یافته و دچار تورم می گردد.
  • بنتونیت بستر توانایی جذب رطوبت، فضولات و آلودگی های محیط زیست موجودات زنده را دارد.
  • از این رو برای پرورش دام، طیور ، گربه و دیگر حیوانات مناسب است.
  • مقدار جذب آب برای انواع مختلف بنتونیت متغیر بوده و در محدوده 250 تا 1000 درصد قرار می گیرد.

انواع بنتونیت بستر

انواع بنتونیت بستر

بنتونیت بستر انواع مختلفی دارد و هر یک برای موارد مصرف خاص خود تولید شده و به بازار عرضه می گردد. البته آنالیز این محصولات گویای پارامترهای مختلف جهت شناسایی این ماده و موارد کاربرد آن است. برخی از انواع بنتونیت بستر عبارتند از:

  • بنتونیت بستر دام
  • بنتونیت خاک بستر گربه دانه شکسته
  • خاک بنتونیت بستر گربه گرانول
  • بنتونیت بستر مرغداری

بنتونیت بستر دام

دامپروران در گذشته از مواد مختلفی در بستر دام استفاده می نمودند. با سپری شدن زمان بنتونیت به عنوان یک ماده جایگزین در بستر مورد بهره برداری قرار گرفت. زیرا این محصول خواص بسیار بهتری از خود نشان داد و در جذب آلودگی ها و فضولات موثرتر عمل کرد.

خرید و فروش بنتونیت

خرید بنتونیت

خرید و فروش بنتونیت توسط بسیاری از تولید کنندگان این محصول در بازار صورت می گیرد. البته بسیاری از شرکت های بازرگانی و عرضه کنندگان در این زمینه فعالیت دارند. شرکت دومیشا با حذف واسطه ها نسبت به خرید و فروش بنتونیت بصورت عمده در بازار داخل و صادرات این ماده معدنی اقدام می نماید. در نتیجه قیمت نهایی محصول عرضه شده پایین تر از قیمت آن در بازار است.

خرید سنگ بنتونیت

خرید سنگ بنتونیت

خیلی از معادن بنتونیت فقط این محصول را بصورت کلوخه یا سنگ عرضه می کنند. در نتیجه بایستی این فراورده به داخل کارخانه های پودر سازی حمل شود تا بصورت دانه بندی شده یا میکرونیزه برای فروش آماده شود. پس یکی از خریداران عمده کلوخه بنتونیت کارخانجات تولید و فراوری این محصول هستند که نسبت به خرید سنگ بنتونیت اقدام می نمایند.

قیمت پودر میکرونیزه بنتونیت

قیمت پودر میکرونیزه بنتونیت

همانگونه که قبلا هم اشاره شد کلوخه بنتونیت برای همه کاربردهای این ماده معدنی مناسب نیست. بنابراین بایستی این محصول ابتدا در کارخانجات کوبش شود و بسیار پودر و ریز گردد. این محصول که بسیار ریز دانه است به نام پودر میکرونیزه بنتونیت شناخته شده است. قیمت پودر میکرونیزه بنتونیت از کلوخه آن بیشتر بوده و به نوع مش بندی و اندازه دانه ها و ریزی آنها بستگی دارد.