شرکت دومیشا به واسطه داشتن کارشناسان خبره در زمینه خرید بنتونیت اصلاح شده با قیمت رقابتی توانسته با پشت سر گذاشتن رقبا گام خوبی را در زمینه متعادل نگه داشتن قیمت این ماده معدنی بردارد. در قسمت صنعت به مواردی برخورد می کنیم که به علت کثرت تقاضا، رقابت نیز تنگاتنگ است. اکنون برای آشنا شدن علاقمندان در این زمینه اطلاعاتی ارائه می گردد.

بنتونیت

بنتونیت چیست

بنتونیت یک عنصر بسیار کاربردی در صنعت و زندگی روزمره انسان می باشد. از این ماده معدنی در جای جای صنعت استفاده های بهینه می گردد و با مقدار کمی اصلاح می توان به کارآیی و کاربرد بنتونیت اضافه کرد. اکنون امکان دارد در ذهن علاقمندان به این ماده معدنی این سوال به وجود آید، که اصولا بنتونیت اصلاح شده چیست؟

بنتونیت اصلاح شده

بنتونیت اصلاح شده چیست

امروزه اصلاح ساختار مواد معدنی برای حصول به مزایای جدید از دغدغه های دانشمندان است. در این راستا و در بین خاک های رسی، بنتونیت به علت پیوند های خاص بین سل ها از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

امروزه اصلاح ساختار بنتونیت و تبدیل آنها به موادی که در اندازه کم قابلیت جذب هیدروکربن ها را تا چند برابر حجم اولیه خود دارند، بسیار مورد توجه است.
در حقیقت این کارایی رسها امکان استفاده از آنها را برای جذب آلاینده های محلول در آب و یا در امر تثبیت آلاینده ها در خاک را تسهیل می سازد.

"قیمت

قیمت بنتونیت اصلاح شده

امروزه بالغ بر 500 هزار تركيب آلي در جهان وجـود دارد و هر سال نیز هزاران تركيب جديد به اين مجموعـه اضافه می گردد. در بین این ترکیبها، موادی وجود دارد که با افزودن آنها به بنتونیت می توان به بنتونیت اصلاح شده دست پیدا کرد. در قسمت صنعت، از این نوع بنتونیت در زمینه های بسیاری استفاده فراوان می شود. شرکت دومیشا به عنوان یک شرکت مبنا در زمینه خرید و فروش بنتونیت توانسته گام های بسیار موثری در زمینه قیمت این فراورده معدنی بردارد.

"مزیت

مزیت بنتونیت فراوری شده

در حال حاضر تولید شیرابه کارخانجات سطح کشور و مدیریت آن به عنوان عدیده ترین مشکل محیط زیست می باشد. از بنتونیت فراوری شده یا اصلاح شده میتوان در دفع این پسماند ها استفاده فراوان کرد. در این راستا از سدیم  هیدروکسید برای فراوری بنتونیت جهت نیل به اهداف تعیین شده استفاده می شود.

"خرید

خرید بنتونیت اصلاح شده

هم اکنون یک سوال برای علاقمندان در زمینه کاربرد بنتونیت اصلاح شده به وجود می اید و آن این است که، این محصول را چگونه و از چه طریق می توان تهیه نمود. در پاسخ به این سوال به این نکته متذکر می شویم که، شرکت دومیشا در تمامی عرصه های مواد معدنی بنتونیت نظیر خرید و فروش این ق فعال می باشد. شرکت دومیشا جوابگوی تمام نیاز های کشور در زمینه خرید و فروش بنتونیت می باشد.